Hodnocení, fyzika 2 semináře, zimní semestr 1998/99.
Cvičící : Martin Žáček
5.1.1999: sloupec H Celk, celkové hodnocení
1 .. 1,5 | výborně |
1,5 ... 2,5 | velmi dobře |
2,5 ... 3,5 | dobře |
>3,5 | nevyhověl |
4.1.1999: sloupec N … nárok na zápočet ze seminární části cvičení
![]() |
Máte nárok na zápočet ze seminární části cvičení, gratuluji!!! |
![]() |
Máte nárok na zápočet jen v případě, budete-li umět látku z testů které jste nepsal(a) popř. napsal(a) na <50%. Ověření znalostí proběhne těsně před udělením zápočtu, počítejte však raději s vyššími nároky, neboť cvičící si vyhrazuje právo zápočet neudělit. |
![]() |
Nárok na zápočet bohužel není, získal(a) jste málo bodů z testů. |
14.12.1998:
Max body | udává maximální dosažitelný počet bodů |
1.11.1998:
Testů | počet dosud psaných testů v daném cvičení |
Bodů | kolik jste získali bodů celkem |
%Z | kolik to je % ze všech testů (pro zápočet potřebujete min. 50% červeně jsou vyznačeny hodnoty < 50%) |
%H | kolik to je % z absolvovaných testů, určuje vaše hodnocení |
Studenti kteří nemají uvedeny body, buď test nepsali nebo se zapomněli podepsat
(takové případy nastaly celkem třikrát, a sice ve čtvrtek 9,15' dvakrát a pak v
pátek 7,30').
Vaše opravené testy vám vrátím na cvičení, myslím, že do sběru papíru si je
můžete dát sami. Když by si náhodou někdo chtěl test znovu přepočítat nebo
zkontrolovat opravu, kliknutím na počet bodů se můžete podívat na zadání.
Ještě připomínám, že kritérium pro získání zápočtu je dosažení minimálně
50% bodů ze všech testů.
Nemám co bych zde napsal, snad jen že nastala vyjmečná událost spočívající ve faktu, že všechny odevzdané testy byly řádně podepsány. Schválně, jestli se to ještě někdy podaří.
Někteří studenti vyjádřili přání, aby čas na vypracování testu byl trochu delší. Ve třetím testu jsem do jisté míry vyšel vstříc a nechal poněkud delší čas. Souhlasím s tím, že každý pracuje trochu jiným stylem a studenti zvyklí pracovat pomalu jsou znevýhodněni (i když jinak třeba dokáží své myšlenkové procesy dovést do nevídané hloubky a šířky, potřebují však na to delší čas). Vězte, že doba na vypracování testu je vždy kompromisní. Jeden extrém je, kdy se nechá libovolně dlouhý čas (a prakticky všichni odevzdají správné řešení), opačný extrém spočívá v tom, že se test odevzdá ihned po zadání a všichni získají 0 bodů (až na zcela zvláštní případy, kdy si student na cvičení přinese již předem vypracovaný test - jako se to stalo minulý semestr). Pokud se prodlouží čas, jsou znevýhodňováni studenti, kterým stačí mnohem méně času, neboť ti jsou pak hodnoceni stejně jako jiní, kteří se ke stejnému výsledku dopracují třeba za dvojnásobnou dobu.
Test X
Počet získaných bodů z testu X (kliknutím na počet bodů se můžete podívat na
zadání příslušného testu, jaký byl maximální počet bodů a souhrnné dosažené
výsledky). Údaj Oml. znamená, že student je z daného testu omluven.
Účast na testech budu omlouvat jen ve velmi výjmečných případech, např. z důvodů
dlouhodobé nemoci, nikoliv při běžné absenci. Větší šanci pro omluvenou absenci
na testu máte tehdy, omluvíte-li se před testem. Samozřejmě je možné napsat si test
v kterémkoliv jiném cvičení kromě cvičení v úterý (paralelka doc. Kulhánka), viz
rozvrh cvičení .
Testů
Počet dosud psaných testů v daném cvičení.
Bodů
Celkový počet získaných bodů ze všech testů od začátku semestru.
Max bodů
Udává maximální dosažitelný počet bodů ze všech testů.
%Z
Počet bodů v procentech z maximálního počtu možných bodů ze všech testů,
pro zápočet je nutných 50%, všechny hodnoty menší než 50% jsou
zvýrazněny červeně.
%H
Počet bodů v procentech z maximálního počtu možných bodů z absolvovaných testů.
Z této hodnoty bude na konci semestru vypočteno hodnocení ze
seminářů. Stupnice slovního hodnocení je stejná, jako např. u zkoušky, tj. výborně
(90%-100%), velmi dobře (70%-89%), dobře(50%-69%)
a nevyhověl (méně než 50%). (to již neplatí, čtěte dále:)
Pozor! 4.1.1999 ... nepatrná změna ve hodnocení (bude to prakticky
stejné, jenom výsledek bude reálné nikoliv celé číslo): protože výsledné
hodnocení bude kombinace hodnocení z laboratoří i ze seminářů (a sice podle rozsahu
hodin, 1/3 hodnocení z laboratoří, 2/3 hodnocení ze seminářů), nebudu vaše
hodnocení určovat podle výše uvedených intervalů ale podle lineárního vztahu
HodnocSemin = -5*(%H)/100 + 6. Dostanou se následující stupňe: výborně (100%),
velmi dobře (80%), dobře(60%) a nevyhověl (40%).
50 procentům odpovídá právě stupeň 3,5, což je rozhraní mezi udělením a
neudělením zápočtu. Mezistupně jsou dány lineárně, tj. 1,5 ... 90% a podobně.
Legrační je, že můžete teoreticky získat stupeň 6 při 0 % bodů. Ale pro méně
než 50% stejně na stupni hodnocení již nezáleží.
H Sem
Hodnocení ze seminářů, 1 výborně, 2 velmi dobře, 3 dostatečně, 4 nevyhověl
H Lab
Hodnocení z laboratoří, 1 výborně, 2 velmi dobře, 3 dostatečně, 4 nevyhověl
H Celk
Hodnocení ze seminářů a laboratoří = (2*(hodnocení ze seminářů)+(hodnocení z
laboratoří))/3.
Výsledné hodnocení ze cvičení bude právě toto číslo. Nanejvýš bude
zaokrouhlené na číslo celé, to záleží podle toho, lze-li zadávat do centrální
databáze na komponentě studium desetinná čísla nebo jenom celá. Nemám to zatím
vyzkoušené.
1 .. 1,5 | výborně |
1,5 ... 2,5 | velmi dobře |
2,5 ... 3,5 | dobře |
>3,5 | nevyhověl |
![]() |
Máte nárok na zápočet ze seminární části cvičení, gratuluji!!! |
![]() |
Máte nárok na zápočet jen v případě, budete-li umět látku z testů které jste nepsal(a) popř. napsal(a) na <50%. Ověření znalostí proběhne těsně před udělením zápočtu, počítejte však raději s vyššími nároky, neboť cvičící si vyhrazuje právo zápočet neudělit. |
![]() |
Nárok na zápočet bohužel není, získal(a) jste málo bodů z testů. |
Datum zápočtu
Bez komentáře -:)