Vysvětlivky ke sloupcům v tabulkách seznamů studentů:
Číslo příkladu
Počet získaných bodů z testu nebo z příkladu. Za první test máte uvedeny celkové body, u ostatních testů jsou body zvlášť pro jednotlivé příklady, proto je jistá nejednotnost v číslování. Kliknutím na počet bodů se můžete podívat na
zadání příslušného příkladu, jaký byl maximální počet bodů a souhrnné dosažené
výsledky. Údaj Oml. znamená, že student je z daného testu omluven.
Účast na testech budu omlouvat jen ve velmi výjmečných případech, např. z důvodů
dlouhodobé nemoci, nikoliv při běžné absenci. Větší šanci pro omluvenou absenci
na testu máte tehdy, omluvíte-li se před testem. Samozřejmě je možné napsat si test
v kterémkoliv jiném cvičení.
Př.
Počet dosud psaných příkladů v daném cvičení. První test se počítá jako jeden příklad, ostatní testy mají zpravidla 2 příklady.
Bodů
Celkový počet získaných bodů ze všech testů od začátku semestru.
Max bodů
Udává maximální dosažitelný počet bodů ze všech testů.
%Z
Počet bodů v procentech z maximálního počtu možných bodů ze všech testů,
pro zápočet je nutných 50%, všechny hodnoty menší než 50% jsou
zvýrazněny červeně.
%H
Počet bodů v procentech z maximálního počtu možných bodů z absolvovaných testů.
Z této hodnoty bude na konci semestru vypočteno hodnocení ze
seminářů. Stupnice slovního hodnocení je stejná, jako např. u zkoušky, tj. výborně
(90%-100%), velmi dobře (70%-89%), dobře(50%-69%)
a nevyhověl (méně než 50%).
Výsledné hodnocení ze seminářů ke zkoušce bude kombinace hodnocení z laboratoří i ze seminářů (a sice podle rozsahu hodin, 1/3 hodnocení z laboratoří, 2/3 hodnocení ze seminářů), hodnocení budu určovat podle lineárního vztahu
HodnocSemin = -5*(%H)/100 + 6. Dostanou se následující stupňe: výborně (100%),
velmi dobře (80%), dobře(60%) a nevyhověl (40%).
50 procentům odpovídá právě stupeň 3,5, což je rozhraní mezi udělením a
neudělením zápočtu. Mezistupně jsou dány lineárně, tj. 1,5 ... 90% a podobně.
Legrační je, že můžete teoreticky získat stupeň 6 při 0 % bodů. Ale pro méně
než 50% stejně na stupni hodnocení již nezáleží.
Podmínky pro získání zápočtu (jsou trochu měkčí než jsem uváděl na začátku semestru):
N |
%Z |
%H |
Co to znamená |
 |
>= 50 % |
>= 50 % |
Máte nárok na zápočet ze seminářů. Gratuluji! |
 |
< 50 % |
>= 50 % |
Váš zápočet je nejistý, v den zápočtu vás budu zkoušet z testů které jste nepsal, popř. vám dopadly hůře než na 50 %. |
 |
< 50 % |
< 50 % |
V tomto případě stejně jako v prvním máte také jistotu, ale bohužel toho, že zápočet ze seminářů nedostanete. Budete muset opakovat celé cvičení i s laboratorními cvičeními, takže budete muset vynaložit mnohem více námahy, než jste ušetřil(a) chabou přípravou na zápočtové testy. Škoda. (Stálo to vůbec za to?) |
 |
Hodnocení lab. < 3,5 |
Nárok na zápočet ztrácíte nesplněním podmínek z laboratoří. Bohužel, i kdybyste měl(a) hodnocení ze seminářů 101%, zápočet nedostanete, neboť zápočet je za splnění požadavků z obojího - z laboratoří i seminářů |
Sem
Hodnocení ze seminářů, 1 výborně, 2 velmi dobře, 3 dostatečně, 4 nevyhověl
Lab
Hodnocení z laboratoří, 1 výborně, 2 velmi dobře, 3 dostatečně, 4 nevyhověl
Celk
Hodnocení ze seminářů a laboratoří = (2*(hodnocení ze seminářů)+(hodnocení z
laboratoří))/3.
Výsledné hodnocení ze cvičení bude právě toto číslo. Do komponenty studium ho budu zadávat na jedno desetinné místo.
celkové hodnocení
1 .. 1,5 |
výborně |
1,5 ... 2,5 |
velmi dobře |
2,5 ... 3,5 |
dobře |
>3,5 |
nevyhověl |
N
Nárok na zápočet ze seminární části cvičení (viz tabulka u vysvětlivky pro % H)
|